زیر خط سکوت

متروکه است زیر این خط سکوت...

زیر خط سکوت

متروکه است زیر این خط سکوت...

سلام من می خوام براتون یه تست روانشناسی جلب بذارم خدایی خیلی خوبه امتحان کنید فقط کاملا خواسته های تست رو  احساس کنید تا جواب بهتری بگیرید: 

  

یه راهروی تاریک مقابل شماست همه جا تاریک تاریک ۴ تا در مقابل شماست که هر کدام یه رنگ دارند شما باید به ترتیب این درها رو باز کنید بگید چه صحنه ای رو می بنید وقتی در را باز میکنید 

۱- در صورتی 

۲- در سفید  

۳- در آبی

۴- در مشکی 

. 

جواب : 

 لازم به توضیح است که اگر عکس ترسناک یا بدی دیدید یعنی شما از آن دوران واهمه دارید اگر چیزی ندیدی یعنی اصلا برایتان مهم نبوده و لذتی از آن نبردید و ...

۱- در صورتی نشان دهنده کودکی شماست . 

۲- در سفید نشان دهنده دارایی شما در دوره گذشته زندگی است

۳- در آبی نشان دهنده نحوه گذراندن دوره نوجوانی و جوانی شماست . 

۴- در مشکی مرگ است .

هدیه عذر خواهی به خاطر وقفه طولانی

سلام بر دوستان عزیزم بعد از یک وقفه طولانی من بازم اومدم  

 

نمیدونید در این مدت چقدر دلم براتون تنگ شده بود کلی اتفاق جدید افتاد اول اینکه آرایشگر شدم و کار ناخن به سبک اوروپایی انجام دادم و عروس درست می کردم بعد  رفتم تو اداره بیمه یه مدت اونجا بودم تا اینکه یه سمت خوب بهم پیشنهاد شد اونم مدیریت بخش فروش شرکت وارد کننده لمینت و کاغذ دیواری و ... بهم پیشنهاد شد و خیلی درگیر کارهام بودم تا الان که حجم کارهام کمتر شده و نیرو اضافه کردم  

راستی هرکسی کاری در زمینه دکور و.... داشت و از این طریق بهم خبر داد تخفیف 40 درصدی بهش میدم اینم هدیه من به خاطر عذر خواهی از شما